6 Şubat 2015 Cuma

Dinleme Sanatı ve Dahi Dinlenme Sanatı


Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum..

Eski bir tepsiyi yeniledim. Tepsinin o boyaları dökülmüş vintage hali hoşuma gittiğinden uzun zaman elimi sürmemiştim ama, sonunda bir el atayım istedim, evi ahşap boyaları ile dolu birisi için ayıp olmaya başlamıştı resmi kazınmaya başlamış, boyaları dökülmekte bir tepsiyi o haliyle kullanmaya inat etmek..Tepsi yenilemek güzel şey, hem yeni bir tepsiniz oluyor hem de tepsiyi zımparalamak sayesinde güçlü el ve kol kaslarınız :))


Bu kadar çaba hep ne için? Verniği kurur kurumaz hemen birer kahve hazırlayıp, sizi dinleyecek bir dostla dostluğun ve dinlemenin keyfini çıkararak dinlenmek..Dinlemek kadar dinlenmek de sanattır, değil mi ya?    



5 yorum:

  1. Bazı şeyler ne kadar eskise de atamıyorum kıyamıyorum sanki açısı da gidecekmiş gibi. Bu hali çok güzel olmuş tepsinin keyifle kullanmanı dilerim...

    YanıtlaSil
  2. kırmızı olsun daha ne olsun ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. Eşyalardaki yaşanmışlık izleri onlara farklı bir değer katıyor, kıymet bilene tabii. İyi dostlarınız eksik olmasın.

    YanıtlaSil
  4. Eski yeni tepsinizi güle güle kullanın kim der ki boyaları dökülmüş resmi kazınmıştı diye basbayağı yepyeni tepsi işte nasıl mutlu ediyor insanı küçücük değişimler bile.sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. çok beğendim çoookkkk.... ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...