11 Mart 2015 Çarşamba

Krem Renginin Büyüsü


Bir Hardanger daha..Şıklığı desenlerinde mi bilmiyorum ama, bu renklerin büyüsü beni alıp götürüyor. Nerede kullanılırsa yakışıyor bence ve üzerine ne koysanız, koyduğunuz şey başkalaşıyor. Krem, hani şu beyazın az kirlisi, hani, şu kahvenin solmuşu, bazılarının düşündüğünün aksine hiç de kişiliksiz değil, aksine öyle bir karakteri var ki, hem yanındaki her şeyin kendisini göstermesine izin veriyor, hem de sessizce ve güzelliğinin gururuyla ama alçak gönüllülükle göz kırpıyor onların yanından size..


İşlerken, ne kadar saysanız, ne kadar ipliklere dikkat etseniz de, delikleri kesene kadar o heyecan hiç bitmiyor, ya karşılıklı gelmezse, ya boşta kalan iplik kaçarsa, büzülürse, kesilirse? Hayat gibi bir şey şu Hardanger, elinden geleni yap, dikkatli ol, her şeyin yolunda gideceğini umut et, ama o kadar, gerisi..Gerisi sizin dışınızda bir şeyler işte..


Krem diyorduk, büyü diyorduk, nereden geldik buralara yine? Krem iyidir, güzel renktir, ağırbaşlıdır, sakindir, usludur..Ben her yerde, her odada, her renkle birlikte seviyorum..Maviye de yakıştırıyorum çok, yeşile de..Pembe ile birlikte canlandırıvermeyi de seviyorum, grinin yanında o vintage solgunluğunu da..Krem, hani şu beyazdan daha az kir gösteren, ama kahveden daha özenli kullanım isteyen..Seviyorum onu..

Mutlu akşamlar diliyorum benim gibi krem-severlere, üzerimde krem rengi bir kazakla..


7 yorum:

  1. Ellerine, emeğine sağlık... ;)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş elinize sağlık vee çok güzel yazmışsınız..
    Berrin

    YanıtlaSil
  3. ne hardanger i ayol! bu bizim antep kadınlarının yüzyıllardır işlediği "antep işi" :)
    her kızın çeyizinde vardır mutlaka.... okumayan kızlar işlemeyi öğrenir kendisi yapar, okuyan kızlar için anneleri parayla başkasına yaptırır... çünkü her antepli kızın çeyizinde mutlaka olmalıdır... olmayan ayıplanır... benimkiler şu anda bohçalarda uyuyor ama! :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, öyleymiş, daha ince kumaşlara, daha bol sarmalı ve delikli olanları, bir de daha renklileri bizim antep işi, benimki gibi aynı renk, az desen, kalın kumaşa olunca, tembel işi yani, hardanger :))

      Sil
  4. Ne zarif olmuş Elif, benim harcım değil anlattıkların, böyle ince işleri beceremiyorum ben ama sen çok güzel yapmışsın, ellerine sağlık canım...
    Bence de krem çok asil bir renk, kibar kibar, sakin sakin, usul usul, tam da senin anlattığın gibi işte ;)

    YanıtlaSil
  5. Çok zarif, çok güzel bir örtü, ellerine, gözlerine sağlık. Krem benim de favori rengim, hele bir de doğal kumaşlarda her yere, her şeye yakışıyor, sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. güzel uğraşlar, ne mutlu size, severek yapınca daha da mı güzel oluyor. sevgiler

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...