26 Mart 2015 Perşembe

Şu Bahar Gelsin de Hele


Hala hafif buğulu çıkan sesimle buradayım işte ve biraz halsizliğim devam etse de, tamamım ben, iyiyim her zamanki gibi hayatımda yeri olan her şeylere yetişmeye çalışacak kadar..

Mesela pastalar..Bahar geliyor pastaları, içi ayva reçelli, üstü bahar bahar, kelebek kelebek..Hatta buğulu sesime en yakışan eski şarkılardan biri eşliğinde, "bahar çiçek çiçek gelince güzel"..


İğneler, iplikler, etaminler ağlamasın, onlara da vakit yaratıyorum..Blackwork üstü az kanaviçe, masa üstüne runner olacak kendileri, ama daha çook, var..İşleye söke, kör topal ilerliyoruz işte, sabrımı, dikkatimi ve el becerimi zorlayan işlerden, severim böyle "zor kızları" :)) Halsizim tamam, ama o kadar da değil, bitiririm ben bunu..


Ortalık kararıp, gözler gün ışığındaki keskinliğine veda edince, biraz basit, biraz kalın ipli, kalın kumaşlı işlere de kayıyorum. Elimden düşmüyor bu İsviçre Nakışı..Gösterişli ama kolay..Çabuk ilerliyor, çok zevkli..Tamamım dedim ya, örtüm bitsin, kahvaltı yapacağız üstünde, az bir şey kaldı..


Sonra yine mutfak, bahar yorgunluğuna karşı sebze yemekleri, sebzelerle kaybettiğimiz kalorilerden, şekerden, ödemden kurtulmak için pastalar..İyiyim dedim ya, şeker hamurları ile saatler geçirecek kıvama gelmişim işte demek ki..

Şöyle bir aklımdan geçirdiğimde elimdekileri gülümsüyorum. Aklımdakileri düşündüğümde daha da çok..Her zamanki gibi hayatımda yeri olan her şeylere yetişmeye çalıştıkça yaşadığımı hissediyorum, bunu hissettikçe yeni hayallere dalıyorum. Şu bahar gelsin de hele...


3 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun, pasta nakislar hepsi birbirinden güzel, urettikce yaşam daha çok hissediliyor sanki, hayallere devam. Sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel elişleri bunlar Elif yaa, çok beceriklisin maaşallah :) Bayıldım ikisine de ayrı ayrı...
    Pastan da tam baharlık olmuş uçuşan kelebeklerinle :)
    Ellerine sağlık, afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Ohoo! oraya çoktan gelmiş ki bahar...;)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...