2 Nisan 2015 Perşembe

Baharlık


Herkese güzel bir perşembe akşamı diliyorum sevgili Hobilemece dostları, ekşimiş suratı ile bugün pek de davetkar olmayınca sokaklar, günü evde geçirdik bolca renkli ip ve kahvenin yanına şöyle lezzetli bir şeylerle...


Evde yaşamaya başladığınızda en önemli şeylerden biri, planlı-programlı olmak, kendinizi evin rutin işlerine çok fazla kaptırıp aşçı-gündelikçi-televizyon izleyicisi haline dönüşmemek. bUnun için çoğu zaman bir gün önce ertesi günün işlerini, hatta uğraşacağınız elişlerini planlamalı, haftalık yemek planınız çerçevesinde bazen yemek hazırlıklarını pişirme gününden önce halletmeli, planlarınıza uymak için direnmeli, yolunuzdan dönmemeye gayret etmelisiniz. Tabii evde her işinize gönülden yardım edecek bir eş de hem hayatınızı kolaylaştırıyor hem de böyle bilmiş bilmiş konuşabilmenize olanak sağlıyor :))

Böyle olunca da evde keyif yapmaktan istifade ederek sonuna kadar, bu bahar için gözlüğüme bir kılıf örüverdim şöyle en pratiğinden, en bahar renklerinden, en sevimlisinden.Çantamda yer kaplayan o koca plastik kutudan kurtuluşumun yanı sıra, elime aldıkça gülümseyeceğim bir gözlük kılıfım oldu tam da baharlık.

Daha çok battaniyelerde, yastıklarda kullandığımız bu hanım dilendi-bey beğendi, her şeye de yakışıyor sanki..Biraz retro, biraz geometrik, az hanım hanımcık, az otantik, uçuk-kaçık..Baharlık işte, tam baharlık..


Elimdeki işlere devam ederken ve listeme bir de yeni mutfak önlüğünü dahil ederken, bir haftayı da bitiriyoruz yarına. Umarım bu hafta elimdeki havlunun işlemesi de biter de paylaşırım sizlerle önümüzdeki hafta.

İşim çok ama, günlük yürüyüşleri aksatmadan, yeni tarifler denemeye devam ederek, hatta emin değilim ama araya belki bir de kurs sıkıştırarak koşmaya devam ediyorum ben, hatta şimdi bir koşu boya yapmaya gidiyorum izninizle, parkurun bir yerlerinde tekrar karşılaşmak üzere..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...