6 Mayıs 2015 Çarşamba

Cihan Anne




"icimden bir ses kanavicelerini toparla...ve basla diyor
ama diger bir sesde dur biraz daha dinlensin gozlerin diye kulagima fisildiyor:)
ben dikislerimle,,,devam ediyim
hepinize guzel bir gece olsun,,,
sevgiler ,,,selamlar...gonul dolusu"


Böyle bitirmişti en son postunu, Cihan'ın Bahçesi'nde..Şimdi, gittiği o yerlerde, cennette, bizi görmeye devam edecek biliyorum; gözlerini dinlendiriyor, işlemeye devam edecek, boyamaya, dikmeye..Üreterek, elini değdirdiği her şeyi güzelleştirererek geçirdiği buradaki hayatı sona erse de, tam da en sevdiği mevsimde, belki de sevdiklerinin yanında olmak istedi bu anneler gününde. 

"Bir gün daha yakınız, bu yağmur sensin işte, ordasın gökyüzünde" demiştim ya Cihan anne, nerede olursan ol, seni hiç unutmayacağız, mekanın cennet olsun, anneler günün kutlu olsun..

14 yorum:

  1. Elif , ah sorma sabahtan beri, içimde yazdıkları, sayfada girip bıraktığı cümleler uçuşup duruyor. Hayat çok ansızın bitiriyor. Isiklarda uyusun.

    YanıtlaSil
  2. sizler kadar birarada olamasam da ,sizler kadar tanımasam da yazılarını okumak o kadar keyifliydi ki Cihan Hanım 'ı . Ben bile bu kadar üzülmüşken , sizlere ve ailesine Allah sabır versin. Umarım orda kızıyla buluşmuştur. Nur içinde yatsın .

    YanıtlaSil
  3. çok üzgünüm:( Tanrıdan rahmet dilerim, yakınlarına ve geride bıraktığı tüm sevenlerine sabır, sabır, sabır:(

    YanıtlaSil
  4. :( Son postunun altına yazdıkları ahhh, kimi cümleler bilinmeden kurulmuş Elifciğim. Uzaklara gidiyorum demiş. Zamana yetişememek bu olsa gerek, göz kontrolleri için Istanbul a inecekti. Belki gözler ilk sinyaldi:( Diyecek söz yok, yavrusuna kavuştu diye teselli ediyoruz kendimizi sadece...

    YanıtlaSil
  5. Allah rahmet eylesin.yazilarini severek okuyordum.ne oldu ya hastamıydı?çok üzüldüm.

    YanıtlaSil
  6. Allah rahmet eylesin... Son ana kadar; dolu doluydu her şeyi... Çok üzücü :(

    YanıtlaSil
  7. Allah rahmet eylesin çok çok üzgünüm mekanı cennet olsun...

    YanıtlaSil
  8. çok üzgünüm Allah rahmet etsin nurlar içinde uyusun güzel insan....

    YanıtlaSil
  9. Son iki postu hüzünlü fark ettiniz mi,birşeyleri hisseder gibi...Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun ablamızın...

    YanıtlaSil
  10. Nurlar içinde yatsın çok üzüldüm :(((

    YanıtlaSil
  11. Allah rahmet eylesin, bulunduğu yer cennet olsun o tatlı kadının...

    YanıtlaSil
  12. O kadar üzüldüm ki anlatamam, çok ani oldu, Allah rahmet eylesin sevgili, güzel yürekli, becerikli Cihan hanımcığıma.

    YanıtlaSil
  13. Bu gun iki olum haberi aldım cok uzuldum aynı zamanda soke oldum cıhan hanıma Allahtan rahmet aylesine sabır diliyorum mekanın cennet olsun güzel kadın..

    YanıtlaSil
  14. hepımızın bası sagolsun mekanı cennet olsunnnn

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...