1 Mayıs 2015 Cuma

Maviş


Bu baharı mavilerle karşılamak istedim. 

Biliyorum, aslında yaz rengi ama, mavinin hüzün tonudur benim vurgun olduğum denizinden çok. O yüzden kışın serinlik veren maviler, baharda ferahlıkla birlikte hüzün de veriyor bana..Ben "sonbaharcı"yım biliyorsunuz, bahar doğadaki kıpırdanışın, ruhlarımızdaki telaşın simgesi de olsa, hele de bu yıl "oh, nihayet bahar" dedirtse de, sonbahar sevinçtir benim için, ilkbahar biraz hüzün..



Ama ne yalan söyleyeyim, mevsimler ne olursa olsun, evde vakit geçirirken, sıcak bir fincan kahve ile biraz kurabiye, işte insanın içini kıpır kıpır ediveriyor.  

Herkese kıpır kıpır bir hafta sonu diliyorum dostlar..


6 yorum:

  1. elif biliyor musun,dün farkettim ben hep mavi yapıyorum herşeyi.
    hatta resim yaparken hep mavi ağırlıklı çalıştığımı gördüm.
    senin mavi tepsine de bayıldım,ben de yapmak istiyorum,mümkünse ayrıntıları verebilir misin?
    teşekkürler,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, buradan ulaşabilirsin..http://hobilemece.blogspot.com.tr/2014/08/welcome-to-seaside-tepsisi.html

      Bir de facebook'ta benim "hasmavi" tam senlik o zaman, bir göz at..Mavileri orada topluyorum.

      Sil
  2. tepsiye mi bayılsam içindekilere mi bilemedim :)

    YanıtlaSil
  3. süper görünüyor mavilerinnnn.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel hava yaratmışsınız elif hanım elinize yüreğinize sağlık sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Mavinin tonunu çok beğendim. Kahve konusun da hem fikiriz.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...