25 Mayıs 2015 Pazartesi

Toplu Fotoğraf


Merhabalar benden ve mendilliklerimden hepinize sevgili Hobilemece dostları, fark ettim ki her odaya mendil kutusu yapmışım, şöyle bir de toplu fotoğraf alayım dedim hazır evde vakit geçiriyorken bu bunaltıcı bahar gününde..Yok tabii mutfakta olmaz mıyım hiç evde vakit geçiririm de, orada da çok vakit geçirdim bugün, fotoğraftaki güzeller de bugünün sürprizlerindendi..


Tamam, önce tarife geçeyim hemen, cevizli havuç topları bunlar..Cezerye gibiler, bir de başlayınca bırakması çok zor, fotoğraf çekiminin bitişini zor bekledim.

6 Havuç     
1 su bardağı Toz şeker     
30 g.Margarin     
1 pk.Vanilya     
20 Yulaflı Bisküvi     
1 çay bardağı Ceviz     
Tarçın     
1 kahve fincanı Hindistan Cevizi Rendesi  

Havuçlar rendelenip, yağda şekerle birlikte suyunu çekene kadar pişirilir. Vanilya ve tarçın eklenerek ateşten alınır, soğumaya bırakılır. Bisküvilerle cevizler rondodan  geçirilir.   Havuçlarla karıştırılıp yoğurularak küçük toplar yapılır. Hindistan cevizi rendesine bulanarak servis tabağına yerleştirilir.

Afiyet Olsun.


Yarını bekliyorum artık sabırsızlıkla, biraz alıveriş, biraz kahve, bolca sohbet planladık yarın için, gezme günü yani, ama mutfak var tabii yine olmaz mı? Yemeden yaşanmıyor, baştan savma yemeklere gönül katlanmıyor, öyle olunca sıklıkla mutfaktayım ben, sanıyorum en çok vakit geçirdiğim o yer için mendilliğim yok sadece de :))


Şimdi balkonda bir akşam kahvesi ve herkese iyi geceler.. 


2 yorum:

  1. Ve... az şekerli kahve yapılıp beraberinde hem yeni hem içilir , muhabbetin en tatlısına eşlik edilir ☺️

    YanıtlaSil
  2. Çok lezzetli oluyor bu toplar, fotoğraf çekiminin bitmesini zor beklemene şaşmamalı. Mendillikler de çok güzel bu arada :)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...