1 Temmuz 2015 Çarşamba

Sulu

Evet, tembelliğe devam ama, arada bir coşmuyor da değilim hani..Çikolata tepsime farklı bir hava vermekle de meşguldüm ya bir süredir, tamamladım nihayet. Sulu transfer kullandım, ilk defa kullandım ve ba-yıl-dım.

Sanki elle yazı yazmış gibi, ya da profesyonel bir baskı yaptırmış gibi, ne parlıyor, ne kenarları fark ediliyor, neymiş bu transfer, nasılmış, ne güzelmiş? Tepsinin kenarlarından da ortasına uysun diye biraz gri, biraz siyah, biraz zımpara ile geçince, tamam oldu..Transfere böyle aşık olunca bir tek tepsiyle de duramadım tabii ve ben, takımsever mutfak delisi olarak bunu da bir "çikolatalık-hurmalık-vs.lik- adı her ne ise" ile takım yaptım ki, bu transferin cama uygulanışı da harika..Şiddetle tavsiye ediyorum, herkese güzel bir akşam diliyorum..  






6 yorum:

  1. sahiden şahane olmuş,sulu transfer mi?
    eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bir de sulusu çıkmış, belki de hep vardı da, ben yeni keşfettim, harika bir şey, kendiliğinden yapışıyor.

      Sil
  2. Ben normal transferi becerene kadar sulusu da çıkmış sanırım:))
    Çok hoş olmuş;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sulusu kurusundan kolay, aklında olsun :))

      Sil
  3. Bu kolay transfer herhalde, desen de çok güzelmiş, çok güzel bir takım olmuş. Mutlulukla kullanmanı diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa, olabilir, ben de hep duyuyordum bir kolay transfer, bu olsa gerek, üzerinde sulu yazıyordu hiç aklıma gelmedi, bak doğru söylüyorsun, kolay dedikleri buymuş demek..

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...