19 Eylül 2015 Cumartesi

Mor Papatyalar


Aslında bu aralar günlerim İstanbul'a kavuşmanın sarhoşluğu ile geçiyor, bir şey yapmadan evin ve İstanbul'un havasını ciğerlerime çekiyorum, dalgın dalgın dolaşıyorum öyle ortalarda, yorgunum biraz da galiba bu bunaltıcı yazın yorgunluğunu üzerimden atmaya çalışıyorum. Evi kışa hazırlıyorum, verilecekleri, atılacakları ayıklayıp ev detoksu yapıyoruz bolca ve dışarıda, çay bahçelerinde, kahve dükkanlarında, fast food restoranlarında tam da zamanında çıkıp geliveren sonbaharın tadını çıkarıyoruz üzerimizdeki bu yorgunluğu atabilmek için.. 


Kahvaltı sunumlarıma bir yenisini de ekledim bu arada ama..Çok sevdiğimiz mor kareli, papatyalı kahvaltı takımımıza uygun bir de örtümüz oldu.

Mor kareli kumaşı beyaz bir kumaşla birlikte diktim ve mor papatyalar boyadım üzerine kumaş boyasıyla..Tam da takımdakine uygun..


Kabaran bir kumaş boyası kullandım papatyaların göbekleri için. Kuruduktan sonra tersinden ütüleyince kabaran bu boya bir harika, örtünün üzerine hacimle birlikte canlılık kattılar, tam da kahvaltıya uygun, enerjik bir havası oldu..




Sonbahar her zaman "yeni başlangıçlar" anlamına gelir benim için, yeri ayrıdır, başkadır sonbahar..Doya doya sonbaharı hissedecek planlar peşindeyim hem kendimiz, hem evimiz, hem de mutfağımız için, durun bakalım daha,i yeni başlıyoruz..

Herkese harika bir sonbahar diliyorum, her yıldan daha huzurlu, her mevsimden daha mutlu, daha umutlu..



3 yorum:

  1. Örtüye bayıldım. Harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. İşte bu kadar, birkaç fırça atışıyla harikalar çıkmış ortaya, ellerinize sağlık, fikirleriniz harika :)

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...