31 Ekim 2015 Cumartesi

Evde


Yılın bu zamanlarında evde geçen günleri seviyorum..Sadece evde vakit geçirmekle kalmıyor, eve biraz daha renk, biraz daha farklı aksesuarlar eklemeyi de seviyorum, evdeyken evle olmayı seviyorum yani aslında.. 

Yastıkları değiştirerek, vazoları, içindeki çiçekleri, mumları vs. değiştirerek "evcilik" oynarken soğuk kış günlerinde evimde, şimdilerde bebeklerle de süsler oldum. Tabii kuşsuz olmaz..Keçe kuşumla bir renk katmak istedim şimdi de, daha çok evde geçen zamanları, bir küçük kuşun kanadına yüklediğim hayallerle süslemek istedim, tekrar baharı görebilme umudumu bir küçük kuşun narin vücudunda seyretmek istedim..Ben bu küçük kuşla bir anda mevsimi değiştirirken evin içinde, iklimler,n insanın ruhunda olduğunu fark edip, bir defa daha şaşırdım..   



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...