20 Kasım 2015 Cuma

Pembe Demiş Miydim?


Cupcake çeşitlerine bayıldığımı biliyorsunuz. Bunları süslemekse ayrı bir zevk, yemesinden daha çok seviyorum süslemesini..Ama hep kremayla, hep şeker hamurundan şekillerle süslemek kesmiyor bir zaman sonra insanı, yeni denemeler istiyor, yeni ufuklara yelken açmak istiyor insan..

Örneğin işte bu seferki, stencil ile süsleme..Önce güzel, yuvarlak motifli stencillar aldım, hani şu ahşap boyama için kullandıklarımızdan..Sonra 1 yumurta akını 250 gr.pudra şekeri ile çırptım. Sonrası bildiğiniz stencil ile boyama, rölyef pasta ile kabartma, vs. vs. şekillerinin aynısı..Icing tarifiniz böyle kolay uygulanan, akıp gitmeyecek kadar kıvamlı olunca, stencillarınız ve şekilleriniz hayal gücünüze kalmış.

Uygulama böyle kolay, görüntü böyle havalıyken, ben daha çok cupcake süslerim bu yöntemle, çook..

Keyifli bir hafta sonu diliyorum herkese..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...