5 Kasım 2015 Perşembe

Yeni Sezon - Sonbahar Kış Kolleksiyonu


Bayıldım ben bu suyla yapılan transferlere..Dantel transfere rastlayınca Bauhaus'ta, hem de beyazlarına, hemen aldım bir kalıp, ne kadar da bereketli çıktı..Evde üzerinde desen olmayan cam ne var ne yoksa döktüm ortaya ve bir takımın parçalarıymışçasına benzer desenlerle donattım hepsini sonbahar-kış kreasyonum diyerek.. 







En son artanlardan hızımı alamayıp, deniz kenarından topladığım taşları da süsledim, o kadar diyorum yani, durum bu merkezde :)) Siz kim bilir başka başka nerelerde kullanırsınız, henüz denemediyseniz bu sulu transferleri, hele de dantel olanlarını bir deneyin derim..

Hafta sonuna yaklaşırken, keyifli bir hafta sonu diliyorum herkese..

5 yorum:

  1. ne hoş bişeymiş... dokunduğu her yere çok yakışmış...

    YanıtlaSil
  2. çok iyi, dantel gibi, duru, sade pek güzel, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, sadeliği çok hoşuma gitti benim de, zarif görünüyor gözüme.

      Sil
  3. Hic duymamistim boyle bir sey:) Ama cok hos olmus, guzel gunlerde kullanin.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...