7 Aralık 2015 Pazartesi

Çamların Altında


Yılın bu zamanları insanın gözü çamdan, kozalaktan başka bir  başka bir şey görmüyor. Çamlarla dolu Çamlıca'daydık sabah çayında, evde de çamsız olmaz tabii yeni yıla hazırlanırken, bu sefer de keçelerle muhabbetteydim.


Bizim emektar yapay yılbaşı çamı bu yıl başka çocukları güldürsün istedik ve ben de kendi minik çamımızı kendim diktim, süsledim. Bu yıl böyle olsun istedim. Galiba bu yıl ve bundan sonraki her yıl. Kur, süsle, ışıklarıyla uğraş, kaldır, artık üşenir olduk galiba, nöbeti genç nesillere devrederek, büfe üstü çamları ile devam edeceğiz artık, önümüzdeki yıllara bakacağız yani biraz da  artık :))


2 yorum:

  1. benim de yıllardır zahmetli süslemelerle işim yok. Ama bu minik çok cici olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçi doldukça dışı mı boşalıyor insanın ne? Az istiyor, minik istiyor artık..

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...