7 Şubat 2016 Pazar

İlk Patchwork Denemeleri


Merak ettiğim, becerebilecek miyim yoksa benim boyumu aşıyor mu diye merak ettiğim ne çok şey var hayatta..Ama tabii paraşütle atlamak, safariye çıkmak falan değil, hatta işin içinde bir masa olmadığından olmalı, araba kullanmaktan bile hoşlanmam, benim tüm meraklarım masa başında  oturmalılardan..Öyle olunca da boyama, dikiş, nakış, okuma, yazma vs..Ama tabii masalı aktivitelerden de bilardo dahil hepsine ilgim ve biraz yeteneğim de vardır, o yüzden masa başında olanların tamamını düşünebilirsiniz, masa başında olmayı seviyorum galiba..  


Merak ettiği her şey için insanın kursa gitmesi zaman sıkıntısından mümkün olmayınca, bu sefer bilgisayar masasının başına geçiyor insan, biraz oradan araştırıyor, sonra çalışma masasının başına geçiyor elinde yabancı kitaplar onları okuyor, anlamaya çalışıyor, yapmaya çalışıyor, kendisi ile yarışıyor işte, kendi kendine sınav veriyor..


Ama bu patchwork var ya, bu kırkyama..Ne zevkli bir şey, masa başında ölçmeli biçmeli, kesmeli, birleştirmeli bir şey..Tamamını elde diktiğim bu yumuşacık minik toplar şimdi diktiğim bebeklerin oyuncakları olarak yerlerini aldılar rafta ama, galiba bu aşkın da peşinden gitmeliyim en kısa zamanda..İlk denememde çok sevdim, haydi bakalım, hayırlısı..Bu konuda bana tavsiye edeceğiniz kitaplar, internet siteleri vs. varsa, aman diyeyim, ne olur yazın..Bunu öğrenmeye gidecek bir zaman ve başına geçecek bir masa bulana kadar böyle başlayayım kendi masamın başında.

6 yorum:

  1. Gerçekten toplar harika olmuş tam bebişler için yumuşacıktır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, öyleler gerçekten de..

      Sil
  2. Yeni bir yolculuk başlıyor galiba hobi dünyanda Elif :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba, bir şeyler çağırıyor yine beni bir yerlere :))

      Sil
  3. ama nasıl güzel olmuş. Kursa gerek yok artık evet bilgisayar başına geçmek ve merakla okumak, bakmak yetiyor. Bende akşam küt saç nasıl kesilir diye sordum google amcaya:) valla her derde deva. Hemen bir sürü teknik çıkardı önüme. Kuaföre gitmekten nefret eden ben, ne güzel kestim saçlarını küttedenekten:))
    ellerine sağlık, senden daha çok modeller çıkar. Hadi!

    YanıtlaSil
  4. işte buna cesaret edemem sanıyorum, kumaşları bile önüme çekip düz kesemezken, ensemdekileri falan nasıl keserim ki? Ama ben de kuaförde geçen o boş vakitlere dayanamadığımdan nefret ederim sahiden de, ben de mi denesem ki?

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...