29 Mayıs 2016 Pazar

İçimdeki


Bu sabah içimdeki çocuk uyandırdı beni erkenden..Pazar kahvaltısı neşesiyle fırladım yataktan..Şöyle bir yokladım her yerimi, ağrıyan yok, sızlayan yok, daha da neşeyle koştum mutfağa..


Galiba bu diktiğim bebeklerin en iyi müşterisi içimdeki o çocuk..Kendisi ile ilgilenildiğini hissediyor her yeni bebekte, ve ilgiyi üzerine çeken bir çocuğun mutluluğu ile, huzuru ile, hatta bazen şımarıklığı ile dışımdaki "büyük ben"e yaptırıyor her istediğini..


Ben o "içindeki çocuğu" ergenlik döneminde "büyük ol", "yetişkin ol", "sorumluluk sahibi, disiplinli, çalışkan...." ol derken kaybedenlerdendim ve sonradan onu tekrar bulanlardan..Bulduğumdan beri onu ihmal etmemeye gayret göstermekteysem de, bebeklerim kadar hiç bir hediye bu kadar da mutlu etmemişti o küçük kızı..



Her bebek, kıyafetlerinden süslü ayakkabılarına, pembe yanaklarından yapılı saçlarına dikiş değil evcilik oyunu benim için..Ve hep söylediğimi tekrar hatırlatmak istiyorum, kaybetmeyin siz de içinizdeki çocuğu..Bazen, eşi dostu, çoluğu çocuğu mutlu etmek için değil, sadece ve sadece içinizdeki o çocuk için bir şeyler yapmayı unutmayın..Bir gün herkes bir yerlere dağıldığında, hepimiz o çocukla baş başa kalacağız yine..

14 yorum:

  1. Ben senin içindeki o büyümeyen çocuğu severim , öperim ki böylece hep çocuk kalabilsin 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aayy, utangaçtır o çocuk, bak kıpkırmızı oluverdi tombul yanakları :))

      Sil
  2. O çocuk susmasın hiç, bayıldım ben bu bebeğe:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin, hepimizinki inşallah, çook teşekkürler

      Sil
  3. yumurtalar müthiş. uzun bir aradan sonra merhaba, bebekler gittikçe daha da güzelleşiyor, sanırım içindeki tatlı kız bu işi seviyor. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, galiba sevince yaptığına da yansıyor insanın, sevgiler benden de

      Sil
  4. İçinizdeki çocuğun dışa yansıması. Çook güzel olmuş. Ellerinize ve içinizdeki çocuğa sağlık :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, benden de kucak dolusu sevgiler, selamlar..

      Sil
  5. ne güzel anlatmışsın yazıyı okurken bir ara benim içimdeki çocuk nerelere kayboldu acaba dedim ve bulursam sıkı sıkı sarılıp kucaklayacağım hasretle özlemle..........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen o çocukla başbaşa kalabileceğin bir parka, sahile, pikniğe vs. bir yerlere kaç, seslen ona, mutlaka çıkıp gelecektir saklandığı yerlerden, ilgiye duyarsız kalmaz hiç bir zaman..

      Sil
  6. Yaşasın! İçindeki çocuk bize ne güzel şeyler gösteriyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne varsa çocuklarda var, biz kirletiyoruz dünyayı hep maalesef..

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...