8 Mayıs 2016 Pazar

Katre


Bahar o hüzünlü, yalnız sokakların çehresini değiştirmeye başlamışken renk renk çiçekleri ile, çiçek goncalarındaki minik çiğ damlaları gibi taze, çiçek çiçek, ipek yumuşaklığında bir bahar prensesi ile tanıştırayım ben de sizi..


Saç sadece insanı değil, bez bebekleri de çok değiştiriyor. ilk defa yün dışında bir malzemeden kullandığım bu saç, bebeğe ayrı bir canlılık kattı sanki..Bir de bu saçın şerefine, kılığı-kıyafeti, ceketi-şapkasına ayrı bir özenince, bebekten çok bildiğin "kızçe" oluverdi işte..



Yüzünü yine her zamanki gibi siz hayal edin, bu yüzden yine ağızsız, burunsuzlardan..Ama ağlamıyor, somurtmuyor, şu boncuk gözlere baksanıza bir, olsa olsa gülümsüyordur nazlı nazlı, hatta "kikirdiyordur" az önce "gıdıktan geçirilmişçesine".. 



Bir sitede görmüştüm, çorap koncundan bebek çamaşırı, bu sefer onu da denedim, çok pratik, çok güzel bir sonuç verdi..Bahar elbiseli, bahar saçlı, bahar kokulu kıza, böyle güllüsü yakışır zaten, değil mi ama?


Havalar sıcak, çorapları attık, sandaletlerleyiz işte..

Güzel bir hafta olsun, bahar gibi..

6 yorum:

  1. Ama ben bu kızçeye ne desem bilemedim.Çok cici olmuş ellerinize sağlık.O donu-sandaletleri varya çooooook şirin.Bende çorap koncundan birşeyler yaptım ama en yaratıcısı bu olmuş.saçlar cuk olmuş,şapka ayrı güzel,ayrıntılı süslere bayıldım,bayıldım çaresi yok en kısa zamanda bir bebek yapmalıyım.Çünkü tatlı krizi gibi bir durum bu.Tuttu!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de bağımlılık yapıyor, yaptıkça yapıyor insan, kumaş alırken biraz bol tut, bir başladın mı, bırakamıyorsun..Kolay gelsin şimdiden..

      Sil
  2. Harika bir kızçe olmuş Elif :) Her bir zarif ayrıntısına ayrı bayıldım :) Ellerin dert görmesin canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, yorum bırakan ellerin altın bulsun :))

      Sil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...