4 Haziran 2016 Cumartesi

Ton


Önce balık mezatından eski bir fotoğrafla merhaba diyeyim, kısmetiniz bol olsun, ağzınızın tadı yerinde, keyfiniz gıcırında, sevdikleriniz heep yanınızda olsun..


Sabah, ılık ve hafif rüzgarlı bir güne uyanıp, sahilde çay içerek başlayınca, öğleden sonra da böyle geçecekti tabii..Hafif bir şeyler lazım çayın yanına..Kahvenin daha doğrusu..Öğleden sonra bizim için kahve zamanı malum, artık bilmeyeniniz kalmadı..Ama hafiften frene basarak başlamalı Ramazan'a..Az yiyerek, hafif yiyerek..


Kurabiyelerimiz yulaflı bu sefer..Çıtır çıtırlar..İçindeki hindistan cevizi sebebi ile de şu "coco", "cocos", işte kokonat kısaltması her ne kurabiye varsa onlara benziyor..Yulafseverlere gelsin, bir de kahvecilere..Çünkü yulafın hafif sütlü tadı ile kahve yanına acayip yakışıyor..



1 su bardağı Toz şeker     
150 gr.Oda Sıcaklığında Margarin     
1 Yumurta     
1 pk.Kabartma Tozu     
300 gr.Yulaf Ezmesi     
1 su bardağı Hindistan Cevizi    
 4 çorba kaşığı Un

Bir kapta tüm malzeme yoğurulur. Top top şekil verilerek yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizilerek 175 C fırında 25 dak. pişirilir. 

Afiyet Olsun..

Not: Yaa, bu mavi soda şişesine bayıldım ben, rengine, şekline..Benim için çeşm-i bülbül, benim için murano, benim için başka bir şey oldu..Sanıyorum bizimkisi "ten" değilse de "ton" uyuşması:)) 

2 yorum:

  1. yine evde mis gibi kokular dolanıyordur. hindistan cevizli kurabiye de ne lezzetli olur.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...