8 Şubat 2017 Çarşamba

Günler Geçerken



Bazen güneşli soğuklar, bazen yağmur, bazen kar..Günler bu kış her gün daha fazla sürprizlerle mi geçiyor ne? Isınmaya çalışıyoruz, kafamızı dağıtmaya çalışıyoruz, bu aralar ben örüyorum, örüyorum, örüyorum..Örgünün, el işinin insanı sakinleştiren tarafına sığınıyorum, ağını ören bir örümceğin umuduyla, kendi kozasını ören bir böcek gibi örüyorum, örüyorum..Havadislerden uzak kalmak ne mümkün, okuyorum, dinliyorum, düşünüyorum..Ördükçe, okudukça, dinledikçe, düşündükçe günler daha da hızlı geçiyor sanki..Bahar bir kaç. adım ötede, son kapalı günler, son karlar bunlar, sümbüller, nergislerden belli, bahara yaklaşıyoruz..Bunları düşündükçe daha da hızlı geçiyor günler..

İşte tabletimin kazağı ile buradayım bugün de..Şıklığı bir yana çook kullanışlı..Çok pratik..Bize bunlar lazım..Güzel günler, çiçekli günler..  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...