2 Şubat 2017 Perşembe

İşlemeye Yer Ararken


Hani geçimsiz insanlar vardır, kavgaya yer ararlar, hiç bir fırsatı kaçırmazlar o içlerindekini ortaya dökmek için..Onun gibi mi oldu benimki de? İşlemeye yer arıyorum. Hele bu kedicikleri mutfak havlusuna bile işlediğim bu kedicikleri gördüm mü duramıyorum..Onları hayata geçirebilmek için, bir an önce renklendirebilmek, canlandırabilmek için..İşliyorum ve bayıla bayıla kullanıyorum işte..

Bu poşetliği de, tamam lazım olması bir yana da, aslında o beyaz cebi için aldım. Hemen bir işleme, çift taraflı telayla hemen bir yapıştırma, aşçı kedim benim gibi elde kitap defter yemek planlamasında..

Tavsiye ediyorum, beyaz, düz renkli malzemelere iyi bakın çarşıda pazarda gezerken, tuvalimiz dünya olsun, boyadıkça boyayalım rengarenk iplerle..



3 yorum:

  1. Çok şirin poşetlik olmuş mutlulukla kullanın.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık.iyi günlerde kullanılsın inşallah

    YanıtlaSil
  3. Hazır aldığınız bir şey el emeği, göz nuru ile nasıl da emsalsiz olabiliyor. Ellerinize sağlık. Harika olmuş.

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...