17 Şubat 2017 Cuma

Kurulama Bezleri



Kişisel tarihimin eeen süslü mutfak bezleri bunlar..Kurulama bezlerim..Evdeki kumaşlardan diktim ellerimle..Ama asıl amaç, şu aralar postlarımı takip edenlerin de hemen fark edeceği gibi tığla kenarlarına bir şeyler yapmak..Tığ hevesi de bitmiyor, bu yumaklar da..Tam yumaklar bitecek gibi oluyor, kitaplarımdan yeni bir şeye başlayasım geliyor, başlıyorum, bitiriyorum..Eeee, yine artan ipler var..Haydii, dön başa..Yaşlandıkça annem oluyorum, örüyorum ha bire..Bakalım nereye çıkacak sonu? :)) Yalnız, görüntü güzel değil mi? 





11 yorum:

  1. E süpper olmuş, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Ben de dünden buyana mutfak havluları süslüyorum. Nedense :)
    Bunlar da çok güzel temiz, düzenli ve hoş görünüyor.
    Emek veren ellere sağlık. Mutlu mutfaklarda kullanılsınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar yaklaştıkça bahar temizliğine olmasa da bu tür malzemelere heves ediyor galiba insan..Yani benim durumum böyle:))

      Sil
  3. Ne güzel olmuş, tertemiz:)

    YanıtlaSil
  4. Her yaptığın iş ne kadar güzel ve ne kadar düzgün. Eline sağlık !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışıktandır, biraz da fotojenik bezler galiba, olduğundan güzel çıktılar, inanın..

      Sil
  5. çok cici olmuşlar... :)ellerinize sağlık.. :)

    YanıtlaSil
  6. Başaksın diye bu kadar özenli bunlar, ben yapsam, sıradan olur, sen yapsan tertemiz, mis gibi :)
    Şahaneler canım

    YanıtlaSil

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...