5 Nisan 2017 Çarşamba

Ayna Ayna



Ayna efektini ben de kullandım sonunda..Gezdiğim bloglardan sonra televizyonda da sıkça rastlamaya başlamıştım, merak ediyordum iyice artık..Kullanımı çok pratik bir sprey..Pek hata yapabilmeniz mümkün değil zaten, her şeyi o kendisi hallediyor..Kıvamlı olduğundan öyle diğer sprey boyalarda olduğu gibi objeyi koyduğunuz yerden, arkasındaki duvardan, üstünüze başınıza kadar boya da olmuyorsunuz ek olarak..Güzel ürün, güzel buluş..



Ben uyguladıktan sonra bloglarda rastladığım şekilde biraz sirke-su karışımı püskürtüp, silerek, hafiften eskitme de yaptım..Aynası (sır'rı mı demeliyim yoksa?) dökülen yerlerin üzerine de pon pon fırça ile biraz eskitme pudrası, biraz antiquing, artık ilham ne taraftan geldiyse :))

Hem aynalandı, hem eskidi..Ayna ayna söyle bana, daha güzel kavanoz var mı bu dünyada? :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ne dersiniz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...